Super Bowl: Η Coca Cola αποφάσισε να μην προβεί σε διαφημίσεις

Η Coca-Cola Co. ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι δεν θα προχωρήσει σε τηλεοπτικές διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του Super Bowl του τρέχοντος έτους, κίνηση που σηματοδοτεί την αποχώρησή της από ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γεγονότα της χρονιάς.

“Αυτή η δύσκολη επιλογή έγινε για να διασφαλιστεί ότι επενδύουμε στους σωστούς πόρους κατά τη διάρκεια αυτών των πρωτοφανών χρόνων”, δήλωσε η εταιρεία την Παρασκευή σε ηλεκτρονική ανακοίνωσή της.

Σημειώνεται ότι σε μια ανάλογη κίνηση προέβη και η ομοειδής PepsiCo. Inc., η οποία δήλωσε ότι θα κόψει τις παραδοσιακές διαφημίσεις και θα επικεντρωθεί στη χορηγία της στο ημίχρονο σόου του παιχνιδιού.

Το Super Bowl αποτελεί το μεγαλύτερο τηλεοπτικό διαφημιστικό γεγονός της χρονιάς, με τα διαφημιστικά σποτ διάρκειας μόλις 30 δευτερολέπτων να κοστίζουν εκατομμύρια δολάρια.