Σπάνια ένα παιχνίδι ξεπέρασε το όριο τιμών τα τελευταία 30 χρόνια, ακόμη και όταν ο πληθωρισμός οδήγησε την αξία του δολαρίου στο σχεδόν μισό από αυτό που ήταν στις ημέρες του Super Nintendo.
Αυτήν την εβδομάδα, οι εκδότες βιντεοπαιχνιδιών θα συνεχίσουν με μια προσπάθεια σε ολόκληρη τη βιομηχανία να αυξήσουν την κανονική τιμή στα 70 $. Η κίνηση συμπίπτει με το ντεμπούτο δύο νέων κονσολών παιχνιδιών από τη Microsoft και τη Sony, μια τεχνολογική αλλαγή που έρχεται κάθε επτά χρόνια περίπου. Υπάρχει ένας περίπλοκος παράγοντας: η οικονομική κρίση που διπλασίασε την ανεργία στις ΗΠΑ από τα επίπεδα πριν από την πανδημία του κοροναϊού.
Η αύξηση της τιμής σχεδιάζεται εδώ και χρόνια. Δείχνουν τον πληθωρισμό, καθώς και το κόστος για την ανάπτυξη παιχνιδιών τριπλού Α, ως δικαιολογία. Μέχρι ένα σημείο, η Sony ζήτησε να αυξηθεί και άλλο η τιμή έως αποφασιστεί στα 70 $. Πολλά από τα στελέχη του παιχνιδιού ζήτησαν ανωνυμία, προφανώς επειδή αναγνωρίζουν ότι η κίνηση δεν είναι δημοφιλής. Σε πολλές περιπτώσεις, οι εταιρείες δεν θα αναγνωρίσουν την αύξηση των τελών, λέγοντας μόνο ότι οι τιμές θα διαφέρουν ανάλογα με τον τίτλο.
Το γεγονός είναι αναπόφευκτο, ωστόσο στα ράφια ψηφιακών καταστημάτων..
Το νέο Call of Duty, Demon’s Souls, Godfall, NBA 2K21: Κάθε ένα θα κοστίζει 70 $.
Στη δεκαετία του ’90, η Nintendo ανέβασε τη δημοτικότητα των παιχνιδιών της για να ορίσει την τιμή ορισμένων κασετών στα 60 $. Ήταν η Sony που βοήθησε να μειώσει το κόστος με την εισαγωγή του PlayStation το 1994 και των παιχνιδιών του που εκτυπώθηκαν σε compact disc, τα οποία ήταν λιγότερο ακριβά στην παραγωγή. Αυτό ξεκίνησε στην εποχή του παιχνιδιού των $ 50, το οποίο συνεχίστηκε με το Xbox της Microsoft το 2001.
Ο Dan Armstrong, 34 ετών, παίζει βιντεοπαιχνίδια από τα 12 του. «Όταν άρχισα να κερδίζω το δικό μου εισόδημα, έφυγα από το σπίτι των γονιών μου, το δεδομένο μου μέχρι τότε ήταν 50 $ τώρα ακούγοντας ότι θα φτάσει τα 70 $ είναι γελοίο», είπε.
Η απροθυμία των παικτών να πληρώσουν περισσότερες εταιρείες οδήγησαν τις εταιρείες να πειραματιστούν με παιχνίδια-μοντέλα που εξυπηρετούν πιο εμμονικούς παίκτες.
Οι εκδόσεις Premium πωλούνται για $ 70, 80 $ ή σε ορισμένες περιπτώσεις, πολύ περισσότερο, προσφέροντας σκηνικά, σούπερ είδωλα ή ειδικές στολές περιορισμένης διάρκειας για χαρακτήρες στο παιχνίδι. Πολλοί εκδότες πωλούν επιπλέον όπλα, εργαλεία ή επίπεδα ως περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης έναντι αμοιβής.
Τα κουτιά Loot είναι μια νεότερη κατηγορία που ζητά από τους παίκτες να ξοδέψουν πραγματικά χρήματα σε ένα είδος ψηφιακού ισοδύναμου ενός πακέτου καρτών μπέιζμπολ.